Dziennik z podróży po targach BIOFACH 2005 

Festiwal wege - Kożyczkowo 2005 
(sierpień 2005)

Dziennik z podróży po targach BIOFACH 2006 

BIOFACH I VIVANESS 2007
Norymberga, Centrum Targowe 


Festiwal Wegetariański Nie Zabijaj 
(lipiec)

Festiwal - Wolimierz 2006 
(sierpień)

Spotkanie z profesorem Skolimowskim 

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ WEGETARIANIZMU 
(październik)

Letni Festiwal w Kożyczkowie 
(lipiec 07)

Gotowanie makrobiotyczne
w Kiental Szwajcaria 

(styczeń 2008)

Wyprawa duchowa
do Indii 

(luty-marzec 09)

EkoConnect - Targi Żywności bio w Polsce 
(maj 09)

NOC KUPAŁY
z szamanem z Helsinek 

(czerwiec 2009)

Kurs masaży i makrobiotyki Łeba 2009 
(wrzesień 2009)

Wyprawa do Szkocji 
(lipiec-sierpień 09)

Kartka z 13. głodówki leczniczej 
(Łeba 2010)

TARGI ŻYWNOŚCI BIO - BIOFACH 
(Norymberga 2010)

ORGANIC MARKETING FORUM 
(2010)

FESTIWAL WEGETARIAŃSKI 
(Kożyczkowo 2010)

Targi Ekologia dla Rodziny EcoFamily 
(marzec)

Festiwal wegetariański 2011 
(Kożyczkowo lipiec)

FESTIWAL WEGETARIAŃSKI 
(Kożyczkowo 2012)

Kartka z głodówki leczniczej  
(Łeba 2012)

Organic Marketing Forum 
(maj 2012)

FESTIWAL WEGETARIAŃSKI 
(Kożyczkowo2013)

Targi Organic Marketing Forum 
(czerwiec 2013)


Targi Organic Marketing Forum 

 

W czerwcu 2013, jak co roku odbyło się Organic Marketing Forum - targi producentów produktów bio i międzynarodowa konferencja dotycząca przetwórstwa i sprzedaży produktów ekologicznych.

 

 

 

 

Większe, różnorodne i lepsze brzmiało podsumowanie tegorocznej edycji Targów w Warszawie. Około 380 odwiedzających z 27 krajów przybyło do Warszawy, aby lepiej poznać europejskie rynki produktów organicznych oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.


Obok branży produktów spożywczych także dużym zainteresowaniem cieszył się podczas Forum sektor surowców naturalnych. Tutaj prezentowali się przedstawiciele branży z Ukrainy, Litwy, Słowacji oraz Węgier. Także w Polsce odnotowano w przeciągu ostatnich 5 lat wzrost powierzchni pod ekologiczne uprawy o ponad 100%. Na dzień dzisiejszy mówi się o powierzchnia ok. 660.000 ha.


Wielu uczestników spotkania wyraziło obawy w związku z planowanymi wprowadzeniem strefy wolnego handlu miedzy UE oraz USA: Nie chcemy, aby amerykańska zmodyfikowana żywność trafiła na nasze europejskie talerze - komentowali uczestnicy Forum.

 

Nagrodę publiczności na najlepszy produkt wystawy w ramach konkursu Best of Organic otrzymała firma z Ukrainy Organic Original LLC za olej słonecznikowy. Druga nagroda została przyznana Grupie producentów Ekologicznych Dolina Gryki Sp. Z.o.o. a trzecie miejsce zajął duński Hanegal z ofertą ekologicznego snacka.


 

Podczas wieczornego Get-Together w restauracji Lanse w warszawskim centrum okolo 150 uczestnikow kontynuowalo rozmowy biznesowe przy organicznym bufecie. Podczas uroczystej kolacji przyznano nagrody w ramach Organic Point of Sales Award w 4 kategoriach.


Drugie miejsce w kategorii: Sieć sklepów z ofertą produktów ekologicznych zajął warszawski

Żółty Cesarz, ul. Juliana Bruna 34


 

Stoisko Wegetariańskiego Świata i Żółtego Cesarza.

 

Podczas trzeciego dnia spotkania zorganizowane zostały 2 wycieczki do sklepów z ofertą produktów ekologicznych jak i producentów rolnych.

Więcej: www.organic-marketing-forum.org

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(czerwiec 2013)

na początek